Administrativní podpora obchodního oddělení | Plzeň
nabídka práce
Informace o místě
Poznámka k místu:
Domluvíš se německy a máš zkušenost s komunikací se zákazníky nebo klienty?
Tak nám pošli životopis! :-)
Na této pozici tě čeká:
- správa nabídek v SAP
- spravovat objednávky od zákazníků (od počátku až po případné reklamace)
- specifikovat detailní podmínky objednávky (termíny, ceny, apod.)
- denní komunikace v cizím jazyce s kolegy z Německa (primárně po emailu, občasné telefonáty).
Požadavky:
- komunikativní úroveň NJ (B1 a výše)
- SŠ. vzdělání
- znalost práce na PC (MS Office, zkušenosti se SAP výhodou)
- dobré komunikační schopnosti, analytické myšlení
- technické povědomí -> orientace v technické dokumentaci
Nabídka:
- 5 týdnů dovolené
- flexibilní pracovní doba
- zkrácený pracovní týden
- možnost částečného úvazku
- dotované stravné ve firemní kantýně (široký výběr jídel)
- příspěvek za doporučení nového kolegy až 90 000 Kč
- příspěvky na volnočasové aktivity a zdraví až 10 000 Kč ročně
- jazykové kurzy na pracovišti a v pracovní době
- firemní akce a teambuildingy během roku
- příspěvek na penzijní pojištění 12 000 Kč ročně
Vlastnosti volného místa
Plat:
35000 - 40000 Kč za měsíc
ODPOVĚDĚT NA NABÍDKUPracoviště a kontakty
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Další informace
Poslední změna:
29.4.2024
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.