HR Administrative support with German, 45 - 47 000 CZK/m
nabídka práce
Informace o místě
Poznámka k místu:
Do you speak advanced English and German?
Do you have experience from administrative position and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Input and control of data in internal system
- Support payroll preparation activities
- Respond to questions on behalf of employees, managers, and HR
- Assist with new compliance projects as needs arise
- Handle sensitive information in a confidential manner
The contract is for 6 months with possibility of prolongation.
Start - asap
Location - Prague 8
Hybrid model: 2 days from home, 3 days from the office
Požadavky:
- Fluent English and German(B2)
- Previous experience with administration tasks, HR or payroll is must
- Solid command of MS Excel and Word
- Customer dedication and communicative personality
- Ability to work in an international team
Nabídka:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
Vlastnosti volného místa
Plat:
45000 - 47000 Kč za měsíc
ODPOVĚDĚT NA NABÍDKUPracoviště a kontakty
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Další informace
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.