Purchase Order Specialist with French
nabídka práce
Informace o místě
Poznámka k místu:
Do you have experience wtih complex B2B customer support and order management?
Then this might be a perfect opportunity for you! Apply now, and our team will contact you.
What will be your key responsibilities?
- Processing customer orders
- Opening and managing customer accounts in the CRM system
- Advising customers regarding order entry, purchase orders, logistics, delivery, as well as collect customer feedback
- Handling customer complaints and providing appropriate solutions
- Communicating with customers by phone and email in French and English
Požadavky:
What do you need?
- Experience in customer service and order management
- Advanced level of spoken and written French (C2) and English (C1)
- Previous experience with CRM systems like Oracle is great advantage
- Familiarity with MS Office tools (mainly Excel and Outlook)
- Strong communication skills and problem solving skills
- Ability to work in a team
Nabídka:
- 5 weeks of holiday
- Occasional work from Home
- Contribution to life insurance and retirement plan
- Discounts for company products
- Meal allowance
- Multisport card
- Cafeteria
- Complex training program
Vlastnosti volného místa
Plat:
50000 - 60000 Kč za měsíc
ODPOVĚDĚT NA NABÍDKUPracoviště a kontakty
Firma:
Grafton Recruitment s.r.o.
Další informace
Poslední změna:
29.4.2024
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.