Požadavky:
Lokalita: Praha 4 Michle
Mzda: 40-52.000 Kč (podle zkušeností
Nutná komunikativní znalost AJ na úrovni B2
Hledám kandidáta nebo kandidátku do technicky zaměřené společnosti.
Firma je zahraniční a budete potřebovat komunikativní znalost ČJ a AJ
Nejedná se o telesales ani žádné navolávání ani akvizice.
Vaším úkolem bude administrativní správa zakázek, koordinace obchodních případů, zákaznický servis, řešení reklamací apod.
Hledáme stabilního a loajálního zaměstnance, který na pozici vydrží minimálně 2-3 roky a déle, nejedná se o žádný zástup za RD apod. Počítáme s Vámi dlouhodobě.
Musíte být týmový hráč, administrativně zdatný/á, schopný/á komunikovat s klienty.
Budete pracovat v interním systému, starat se o dokumenty, zpracovávat objednávky a komunikovat se zákazníky telefonicky, emailem.
Musíte být schopný/á naučit se technické věci a řešit je se zákazníky.
Ke mzdě počítejte také 150 Kč stravenky, 5 týdnů dovolené, možnost parkování, občerstvení na pracovišti, můžeme nabídnout i možnost čerpat občas Homeoffice.
V případě zájmu o bližší informace pošlete své CV v angličtině přes odpovědní formulář.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.