Požadavky:
Pro našeho klienta, jednoho z předních Microsoft partnerů působícím na českém trhu již od roku 1997, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Finanční konzultant Microsoft Dynamics 365 Business Central.
Společnost svým zákazníkům nabízí kromě standardního informačního systému také několik specializovaných oborových řešení pro segmenty výroby, distribuce a projektového řízení. Vedle implementace a vlastního vývoje systému se věnuje též i školení svých zákazníků a jejich následné podpoře.
Pozice je vhodná i pro šikovné absolventy s ekonomickým vzděláním, kteří mají znalost v oblasti účetnictví/financí (dostačující ze školy, vlastních projektů, kurzů či praxe).
Vaše náplň práce:
* poskytování konzultací a školení k informačnímu systému Microsoft Dynamics 365 Business Central v modulu Finance
* analýza potřeb zákazníka
* tvorba procesních a funkčních analýz
* testování a implementace IS u zákazníka
* tvorba související dokumentace
* cestování za zákazníky v rámci ČR, případně Slovenska (průměrně 1-2 jednodenní cesty v měsíci)
Očekáváme:
* SŠ/VŠ vzdělání (v ekonomické oblasti)
* znalost procesů z oblasti financí, znalost účetnictví
* technické a komunikační dovednosti
* analytické myšlení a schopnost porozumět potřebám zákazníka
* samostatnost a zodpovědný přístup k práci
* výhodou znalost anglického jazyka pro práci s dokumentací a manuály
* ochota cestovat za zákazníky (dle potřeby, cestování v rámci ČR, příp. Slovenska)
* ŘP sk. B – velkou výhodou
Výhodou pak bude, pokud budete mít:
* zkušenost s ekonomickým/účetním SW
* znalost procesů z oblasti controllingu
* zkušenosti s implementací ERP systému na straně zákazníka či dodavatele
* zkušenosti s Microsoft Dynamics 365 Business Central
Nabízíme:
* stabilní zaměstnání ve společnosti působící na trhu již od roku 1997
* příjemné pracovní prostředí a práci v profesionálně zdatném týmu
* forma spolupráce dle Vašich preferencí – HPP nebo IČO
* práce na plný úvazek, možnost i zkráceného úvazku minimálně 3 dny/týden
* pomoc při zaškolení od zkušeného mentora samozřejmostí
* nepřetržité vzdělávání, rozšiřování a vývoj technologických dovedností podporované společností
* nástupní mzda 40 000 – 45 000 Kč, po zapracování mzdové navýšení
* příspěvek na stravování a sportovní aktivity
* příspěvek na životní pojištění a penzijní spoření
* 25 dní dovolené
* možnost částečného home-office (2 dny HO, 3 dny osobně v kanceláři)
* možnost výuky anglického jazyka
* kanceláře: Brno (možnost bezplatného parkování v zóně C, dobrá dostupnost MHD)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ s.r.o., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.