Výpomoc v zákaznickém servisu Praha


Plat: 180 Kč za měsíc
Lokalita: Praha

Informace o místě


Popis pozice:
Náplň práce:
komunikace s operátory a manažery, administrativní asistence při řešení klientských případů
komunikace s klienty ohledně změn v servisních smlouvách (telefonická i emailová)
informování o změnách, novinkách
podpora, konzultace stávajících smluv
administrativní úkony v interním systému
evidence klientských případů
ad hoc administrativní úkoly
Požadavky:
Pro našeho klienta, významnou společnost působící ve strojním průmyslu, hledáme kandidát/ky na pozici administrativní výpomoc - do oddělení zákaznického servisu pro Českou republiku.

Pozice je vhodná pro student/ky vysoké školy.

Termín: od 15.1.2025 do 31.3.2025
Pracovní doba: pondělí - pátek od 8:00 – 16:00 (možnost docházek minimálně 3 dny v týdnu)
Pracoviště: Praha 5 (Walterovo náměstí)

Požadujeme:
časovou flexibilitu - min. 3. dny v týdnu od 8:00 - 16:00
spolehlivost, pečlivost, dobré komunikativní schopnosti, příjemné a reprezentativní vystupování
AJ na komunikativní úrovni
ČJ na úrovni rodilého mluvčího
uživatelskou znalost MS Office
Nabídka:
Pracovní doba: 8:00 – 16:00

vhodná brigáda ke studiu
příjemné pracovní prostředí
možnost získání praxe v administrativě
hodinová odměna 180 kč/hod.
Praha 5 - lokalita dobře dostupná hromadnou dopravou
nástup 13.1.2024
spolupráce na DPP

Kontakt


Firma:
Axial Personnel Agency, s.r.o.

Další informace


Poslední změna:
před rokem
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 50. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Praha hl.m.. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 50. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.