Nutná je komunikativní znalost AJ na velmi dobré úrovni (B2/C1)
Očekáváme od Vás zkušenosti z obdobné pozice
Výhodu budete mít, pokud máte zkušenosti s evropskou legislativou
Nástup možný ihned
Jak bude vypadat Vaše nová práce?
Zařídíte schůzky, porady, komunikaci napřič firmou s kolegy z různých oddělení
Postaráte se o zápisy z porad a podklady pro jednání.
Zajistíte překlady a tlumočení z a do AJ
Budete zodpovídat za agendu služebních cest - doprava, ubytování, zálohy, vyúčtování atd.
Naučíte se pracovat v různých interních systémech
Čeká Vás také spolupráce s kolegy ohledně evropské legislativy a zpracování příslušné administrativy
Budete reportovat, je potřeba abyste uměl/a pracovat s MS Excel
Zapojíte se do spolupráci s různými odděleními a budete plnit různé ad hoc úkoly vedení
Na co se můžete těšit?
Dlouhodobé zaměstnání na HPP u ověřeného zaměstnavatele.
Ke mzdě dostanete také příspěvek na dopravu, náborový příspěvek či příspěvek na penzijko
Můžete se těšit na 25 dní dovolené
Pro obědy a občerstvení můžete využít firemní kantýnu a příspěvek na stravné
Odměníme Vás bonusem za doporučení nových kolegů
Dostanete i další věrnostní bonusy a odměny, ušetříte za volání s firemním výhodným tarifem.
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 44. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Pardubice. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 44. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Asistent/ka ředitele - Pardubicko přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.