Správa pracovních smluv, dohod a dalších personálních dokumentů.
Evidence a archivace personálních a platových údajů.
Řešení organizačních vztahů, odměňování a vzdělávání zaměstnanců.
Zpracování podkladů pro Úřad práce a statistické výkazy.
Nábor nových zaměstnanců.
Mzdová agenda:
Výpočet mezd, jejich zúčtování a zajištění výplaty.
Srážky ze mzdy, daně, sociální a zdravotní pojištění.
Archivace mzdových dokladů a další související administrativa.
Pokladní operace:
Výplata mezd a záloh.
Kontrola a zpracování cestovních dokladů.
Zajištění bezpečného uložení hotovosti.
Požadavky:
Co od Vás očekáváme?SŠ/VŠ vzdělání ekonomického nebo administrativního směru.
Praxi v oblasti personalistiky a mzdového účetnictví výhodou.
Znalost mzdových a personálních předpisů.
Anglický jazyk na úrovni B2.
Nabídka:
Co Vám můžeme nabídnout?
* 25 dnů dovolené
* 13. plat
* Bonusy za realizované projekty
* Příspěvek na penzijní a životní pojištění
* Stravenkový paušál
* Kancelář v centru Brna
* Klidné pracovní prostředí
* Pružná pracovní doba s pevným jádrem (9–14 hod.)
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizovaná volná místa 4. Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce Brno-město. Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše strnky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nová pracovní místa úřadu práce 4. Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.
Získejte nejnovější pracovní nabídky podobné Personalista / mzdová účetní přímo do svého e-mailu!
Přihlaste se k odběru pracovních nabídek a buďte vždy mezi prvními, kteří získají exkluzivní možnosti zaměstnání.