Poznámka k místu:
První kontakt se zaměstnavatelem e-mailem.
Požadované dovednosti :
- Znalost angličtiny - úroveň B2 - C2
- Technické znalosti - oblast telefonie, digitální televize, internetových sítí
- Uživatelské znalosti Win OS, MS Office
- Zkušenosti se zákaznickym servisem, technickou podporou, prací v call centru
- Vysoká úroveň komunikačních dovedností
- Prozákaznický přístup
- Zodpovědnost, dochvilnost, kolegialita, pečlivost
- Uchazeči musí úspěšně projít technickým testem, anglickým testem a ústním pohovorem během výběrového řízení
- Výhodou: certifikáty v oblasti IT (ECDL, CCNA, Microsoft Applications certification, ...
Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou
Pracovní portál nabídky práce online se Vám snaží nabízet denně aktualizované volná místa . Naše data korespondují s aktuální nabídkou úřadu práce . Není tedy pro hledání nových nabídek práce nutné chodit na pracovní úřad, stačí si pouze naše stránky přidat k oblíbeným položkám, a každé ráno si prohlédnout nové pracovní místa úřadu práce . Zaujme-li vás některé místo, naleznete vždy na konci výpisu detailu kontaktní informace o práci.